V terapeutickom procese Stanislava vychádza z osobnej skúsenosti, že posunúť, rásť a meniť sa môžeme najlepšie vo vzťahoch, ktoré navodzujeme, pestujeme a budujeme. Terapeutický vzťah je tu založený na autentickosti a pravdivosti. Pri práci s klientmi sa venuje témam ako je práca s emóciami, poruchy osobnosti, narušené sebavnímanie, sebahodnota, hľadanie identity a existencie, experimentovanie a závislostné správanie, problémové správanie detí a adolescentov, narušené komunikačné vzorce, traumy a poruchy vzťahovej väzby, šikanovanie a násilie vo vzťahoch. Konzultuje v českom jazyku.
Stanislava absolvovala bakalárske štúdium v odbore žurnalistika na Filozofickej fakulte Univerzity Palackého a magisterské štúdium v odbore špeciálna pedagogika na Pedagogickej fakulte Univerzity Palackého. Navštevuje dlhodobý psychoterapeutický výcvik v psychodynamickej psychoterapii SUR. Absolvovala aj niekoľko ďalších výcvikov a školení, napríklad Trauma a následky – terapeutický prístup založený na somatickom a symbolickom fokusovaní, Improvizujúci terapeut, Rodinná diagnostika a terapia, Rodinná Gestaltterapia, Psychohygiena pomocou techniky TRE – napätie, stres a traumu uvoľňujúce cvičenia a iné. Stanislava má 17 rokov praxe v školstve, kde pôsobila nielen ako špeciálna pedagogička, ale aj ako metodička prevencie, mentorka a lektorka. Následne pracovala ako etopédka a terapeutka v zariadení ústavnej výchovy pre deti a dospievajúcich.