Alžbeta Zetzmann

| psychológ | terapeut |

Alžbeta je psychologička a terapeutka, ktorá sa venuje individuálnemu poradenstvu pre dospelých klientov. Zaoberá sa témami stresu, únavy, motivácie, sebavedomia, zvládania emócií, všímavosti, zmyslu života, osobnostného rozvoja, navigácie v kariére či vzťahovým témam. Na stretnutiach dbá o vytvorenie bezpečného prostredia a s úctou k individuálnemu prežívaniu vedie klienta cez rozšírenie uvedomenia k porozumeniu aktuálnej situácie cez tu a teraz zážitok. Pracuje pod supervíziou a konzultuje v slovenskom a anglickom jazyku.

Alžbeta vyštudovala jednoodborovú psychológiu na Univerzite Komenského v Bratislave. Má ukončený dlhodobý psychoterapeutický výcvik v Integratívnej gestalt psychoterapii v Prahe. Okrem mnohých odborných seminárov absolvovala akreditované vzdelávanie v kariérovom poradenstve a integrácii psychedelickej skúsenosti. Navštevuje nadstavbové vzdelávanie v Terapii zameranej na emócie pod vedením Laca Timuľáka. Je členkou Slovenskej psychologickej komory, Českej asociácie pre psychoterapiu a Európskej asociácie pre psychoterapiu. 

Skúsenosti s prácou s klientmi nadobúdala už počas vysokej školy, kedy popri práci na oddelení ľudských zdrojov v medzinárodnej spoločnosti pôsobila ako dobrovoľníčka v nízkoprahovom klube pre mladých ľudí v Bratislave. S mládežou pracovala aj ako psychologička v terapeutickej komunite v resocializačnom zariadení pre mladistvých s poruchami správania zapríčinenými užívaním psychoaktívnych látok. Okrem vedenia terapeutických skupín, individuálneho poradenstva a rodinnej terapie mala na starosti aj vypracovávanie individuálnych resocializačných plánov pre klientov v spolupráci s externými odborníkmi a členmi terapeutickej komunity. 

Problematike závislostí sa venovala aj v bratislavskom Centre pre liečbu závislostí, kde sa ako psychologička v zdravotníctve podieľala na liečbe pacientov v ambulantnej aj lôžkovej časti. Prehĺbila si tak skúsenosti s vedením psychoterapeutických skupín a poskytovaním individuálnej psychoterapie. Medzi jej zodpovednosti patrilo aj vykonávanie vstupnej diagnostiky, vedenie didaktických skupín, poskytovanie telefonickej krízovej intervencie a starostlivosť o pacientov so substitučnou liečbou v rámci harm-reduction programu. Ďalšiu prax získala ako školská psychologička na súkromnej základnej škole, kde sa venovala vytváraniu psychoedukačných programov pre deti a poskytovala individuálne a rodinné poradenstvo.